Εάν κάποιος χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών. (ACS COURIER).
Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει υποχρεωτικά το δελτίο επιστροφής ηλεκτρονικά ή να επικοινωνήσει με το THESHOE.GR τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο info@theshoe.gr.
Εάν πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις, το THESHOE.GR υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο THESHOE.GR από την courier.
Εφόσον επικοινωνήσουμε μαζί σας για την έγκριση της επιστροφής σου, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Πίστωση – Πίστωση στο λογαριασμό σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ποσό που αντιστοιχεί στο προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις θα καταχωρηθεί στον λογαριασμό σου με την μορφή Voucher, έτσι ώστε να μπορεί χρησιμοποιηθεί όποτε επιθυμείτε σε επόμενη σας αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλάβουμε την επιστροφή σου και λάβεις τηλεφωνική ενημέρωση από το τμήμα επιστροφών.
Αλλαγή με άλλο προϊόν – Eαν έχετε ήδη επιλέξει το προϊόν με το οποίο θέλετε να γίνει η αλλαγή, μας ενημερώνετε τηλεφωνικά και θα προχωρήσουμε με την αποστολή του νέου προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο χρώμα και στο νούμερο που σας ενδιαφέρει και εφόσον έχουμε παραλάβει τα προς επιστροφή προϊοντα. Το κόστος της 1ης αλλαγής είναι δωρεάν, ενώ κάθε επόμενη αλλαγή επιβαρύνεται με 8ευρώ ανεξαρτήτως ποσού.
Επιστροφή χρημάτων – Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 7-8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσετε. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποίησατε. Τα ποσό των 9€ θα αφαιρείται από το ποσό της επιστροφής για την κάλυψη τον εξόδων επιστροφής των προϊοντων
Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:
THESHOE.GR
ΜΥΛΩΝΟΓΙΑΝΝΗ 83
ΧΑΝΙΑ TK 73134
ΤΗΛ. 215 215 1981
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
Απαραίτητες προϋπόθεσεις για να γίνει δεκτή μια επιστροφή
Τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία
Τα καρτελάκια αναγνώρισης μαζί με όλες τις ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν
Να υπάρχουν όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ)
Τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων να μην έχουν υποστεί ζημία (επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας)
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, το THESHOE.GR διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η THESHOE.GR θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
ΠΕΡΙΟΔΟΙ BAZAAR & ΠΡΟΪΟΝΤΑ OUTLET
Τα προϊόντα που η αγορά τους γίνεται κατά την διάρκεια BAZAAR ή κάποιας άλλης ειδικής εκπτωτικής ενέργειας καθώς και τα προϊοντα outlet, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή τους εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.